„Ma ei tea, kas nõukogude aeg tõesti keelas nii põhjalikult "kapitalistliku" mõtteviisi, et see avaldab mõju veel mitu põlvkonda? Ilmselt.“ kirjutab 15-aastase turunduse juhtimise kogemusega ettevõtja Terje Behrs.

- Terje Behrs.
- Foto: Terje Behrs
Huvitav, mitu sajandit võtab aega eestlaste loomuliku äriturunduse elustamine, millal saab turundusest must leib, selmet olla peen välismaine kakuke? Kas see on üldse võimalik, arvestades meie äärealast positsiooni, mikroriiki?
Me oleme ajalooliselt täideviijad, kopeerijad, mitte pioneerid. 90% ettevõtetest on juhitud kas väljastpoolt Eestit või selliselt, nagu oleks juhitud väljast. Või on juhitud nii, et see sobib vaid pisikesele siseturule – popsiturundus.
Mis on Eesti edukas müügiartikkel, loe pikemalt Äripäeva
teemaveebist best-marketing.ee.
Autor: Terje Behrs
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!